中電分享夏天開冷氣慳電10%大法 只需放風扇在合適位置就能又涼又省電

文: Ling Kwok
2021.07.07

炎炎夏日,相信有不少家庭也抵擋不住炎熱天氣,在家中開冷氣,不過有不少市民都會擔心開冷氣會令電費增加。中電曾經在Facebook發布夏日慳電大法,只須將風扇放在合適位置,就能慳電10%。

中電就在Facebook發文,指「冷氣、風扇一齊開就可以製造對流效果,將風扇放喺冷氣機對面嘅地面,就可以將冷風吹番轉頭」,並解釋這個做法是:「要做到空氣對流,風扇最好放喺冷氣機正對面嘅下方,等風扇將冷風吹返轉頭,吹到比較多人同熱嘅位置。」不過中電都有提醒網民:「由於對流嘅效果會受室內嘅間隔所影響,究竟大風定細風好,又或者風扇應唔應該轉,就要視乎個別情況而定。」

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓