Anson Lo著大褸突襲尖沙咀生日廣告牌睇見都熱 鏡粉見偶像尖叫:佢證明男人唔騷肌都吸引到人

文: Ling Kwok
2021.07.07

今日(7月7日)是人氣組合MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆26歲生日的大日子,有不少鏡粉早就在人流暢旺的地方,落重本買下廣告燈牌賀偶像生日。而今日Anson Lo生日正日,他本人與花姐特意來到尖沙咀碼頭的慶生廣告燈牌面前影相留相,現場一度十分哄動。

Anson Lo突襲尖沙咀,當然有不少fans十分激動。與此同時,有不少來自Facebook群組「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」的「老公們」在街上遇到Anson Lo,就立即拍照send畀鏡粉老婆,不過反而就激嬲老婆,令他不知所措,要在群組上求助。另一個重點,今日天氣炎熱,氣溫高達31度,但Anson Lo卻身穿灰色厚大褸,有不少網民都表示見到都覺得熱,笑言「做得MIRROR就要識得恆溫」,亦有不少鏡粉直言:「Anson Lo示範原來男人唔使騷肌都可以咁吸引」

除了廣告燈牌之外,亦有「神徒」落重本在郵輪上寫下「7JUL ANSON LO」字樣,更在晚上8:00-8:30pm期間,在杏花邨及小西灣海旁一帶出沒,就快海陸空齊晒。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓