【納米無明火】90後情侶月入5萬為儲錢創業住100呎劏房 用過萬蚊裝修洗碗要去廁所

文: Ling Kwok
2021.07.08

由谷德昭主持的ViuTV節目《納米無明火》走訪香港多處的納米單位,其中一個單位是十集以來最細的單位,只得100呎、位於九龍城的單位,由2位90後情侶Gianne同Calvin所居住,真係一眼望晒。

鏡頭所見,Gianne同Calvin所住的單位實用面積只有100呎。雖然麻雀雖小,不過他們表示裝修都花了過萬元,而雙人床下是靠三個格子櫃承托,形成一個「凹」字型的位置,增加其儲物空間。

地方淺窄,所以谷德昭做訪問都要在床上,搞到忍不住說:「真係唔好意思,第一次嚟就上埋張床咁。」單位內雖然有一張書枱方便工作,兩人不能同時工作;廁所沒有乾濕分離,只用布簾遮住,洗碗都要在廁所完成。

Gianne同Calvin均是90後,在網上認識,去年9月開始同居,兩人的月入曾共有4至5萬,但仍堅持租住細單位,目的是慳錢儲蓄和專注在男方日後創立自己的健康食品品牌,至於買樓,他們就未有想法。

來源:VIUTV

用 App 免費睇《U TV》50多個自家節目: 着數慳家王

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓