單文柔不為MIRROR所動極度迷戀陳展鵬 認老公係唯一偶像:我細細個就睇佢

文: Ling Kwok
2021.07.10

最近全城熱話相信是Facebook群組「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」人氣急升,皆因有不少男士的另一半極度迷戀MIRROR,更笑言自己已變成了前夫。人妻之一的前港姐單文柔與TVB小生陳展鵬結婚3年,感情十分穩定,對於MIRROR的勢力日漸強大,單文柔堅定沒有入坑,因為她認定了陳展鵬是她唯一的偶像。

眼見Facebook群組「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」裡有多名因為MIRROR而成為了另一半「前夫」的男士大吐苦水或花式放閃,單文柔早前與老公出席公開活動,笑言有留意該群組,笑言覺得幾有趣。

不過她不為MIRROR所動,心目中的唯一偶像依然是老公陳展鵬,直言:「我細細個就睇佢,以前睇佢啲劇幾鍾意,覺得佢幾靚仔。」更講笑話要為老公開一個關注組。這番說話當然冧到了陳展鵬,大讚老婆娶得過,不過聽到老婆話細細個就睇自己就有呢啲不是味兒,果然在公眾面前不忙耍花槍。

圖:IG@單文柔

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓