DSE敗部復活!靠副學位升3大 一文拆解4大升學迷思

文: ant
2021.07.13

今年終於輪到你DSE放榜?擔心唔不夠分數升讀大學?其實成績唔理想並非世界末日,仍有很多升學途徑給大家選擇,只要你選對路向,一年之後分分鐘敗部復活、化身鳳凰不死鳥,飛入夢寐以求的3大,甚至入HKU做爵爺Edan的師弟妹!唔信?即刻同你拆解4大升學迷思~

迷思1:重讀DSE比較着數?抑或報讀Asso/High Dip更好?

這絕對是每個升不到U的DSE學生的共同煩惱!建議大家不妨問一下自己,DSE的填鴨式讀書方法適合自己嗎?再重讀多年又有沒有信心能夠突破?如果自己都覺DSE好腌悶,那麼鼓勵自主學習、模式靈活多變的副學位可能是你的另一條出路!HKU SPACE CC的副學位課程中,就有護理學、韓語及韓國文化、中醫學、法律學、工程學、仲有媒體、文化及創意等學科,讓學生探索各個領域的專業知識,梗有一科啱你讀。

迷思2:那麼多學生揀讀副學位,成績要拉curve競爭激烈?

副學位唔玩拉curve㗎,評核模式靈活多變、著重獨立思考,跟DSE單靠背誦、填鴨式的學習制度截然不同。要在副學位爭取好成績,自主學習必不可少,主動學習是爭取高GPA的最佳途徑!!HKU SPACE CC數據顯示,2020年升學的畢業生及同學仔,近2/3可以升讀8大,更有超過1/3副學士畢業生/學生成功升讀3大,而其中就有22%嘅學生入到HKU,做埋Edan師弟妹!* 加上副學士課程近似大學課程,可以幫你提早適應大學生活!

迷思3:讀完副學位先駁入U,比一般人多花時間?

想盡快入U的話,就要注意第一及第三學期的成績啦!皆因11月中便可以經non-JUPAS報讀大學課程,所以大學方面有機會特別留意第一學期的成績。

只要成績夠好、大學interview 表現又出色,有同學讀完Year 1 就返上U。 亦有唔少同學喺HKU SPACE CC讀夠兩年,就順利升上U讀Year 3, 時間上無輸蝕到。還有一個貼士,副學位有三四科都要做專題,如果可以跟一班同樣拼搏的同學組隊,全組都可以爭取好成績、爆GPA升U就不是夢啦~

迷思4:雖然好想讀副學位,但學費比讀DSE高,有什麼方法減輕負擔?

年輕人,你的憂慮HKU SPACE CC已經聽到!如果你文憑試成績優良,便有機會獲得「新生入學奬學金」。學校亦設有二十多項奬助學金,為成績優異又有經濟需要的同學提供支援。另外學生更可以申請政府的學生資助計劃(grant loan),以減輕經濟負擔。

   

HKU SPACE CC副學士、高級文憑、基礎文憑課程現在接受網上報名!想了解有關課程内容及報名程序,立即Click入以下連結獲取更多資訊!

香港大學附屬學院(HKU SPACE CC)
查詢電話:3416 6338
網址:https://bit.ly/2Tc4olj
更多課程資料:https://bit.ly/3qz12ou
申請方法:https://bit.ly/3AaWadH

*升學數據詳情請參閱學院網站

資料由客戶提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓