港男疑遇「大姨的愛」被40歲女上司睇中 搭巴士挨膊頭:問我鍾唔鍾意姐姐

文: Ling Kwok
2021.07.14

最近人氣熱爆的話題,相信是ViuTV劇集《大叔的愛》,被上司愛上到底是福還是禍就不得而知,不過就為觀眾帶來不少歡樂。近日就有位港男疑遇上「大姨的愛」,似是被40歲女上司示好,讓他不得不在網上求教。

該名港男在職場上遇煩惱,於是就在網上討論區「Dcard」上,以「阿頭好似approach緊我?」為題,講到自己近日因負責公司一個項目,經常要加班到晚上8至9時,其上司是一名40多歲的中女,如今仍然單身,每次加班之後,對方都會問他「阿仔收工啊?一齊走?」

最初港男也不以為然,兩人乘搭同一輛車回家一直至第3次回家,事主開始懷疑對方別有用心,他說:「佢成日都會同我傾女朋友嘅嘢 (我單身),問我點解唔拍拖個啲,同埋問我鍾唔鍾意姐姐個啲 。」後來更有一次搭車時睡著覺挨在事主膊頭,令港男不知她真睡定扮,如今擔心又要同上司收工。

一眾網民睇到港男的疑慮後,都講笑話應考慮接受「大姨的愛」、「我都想有女上司照顧」、「你的感覺應該似係撞鬼。最好的解決方法係轉工」

來源:Dcard

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓