【刑偵日記】袁偉豪抽水同王浩信玩hehe引人遐想 網民嘲笑要借《大叔的愛》宣傳扮BL

文: 羅志宏
2021.07.16

由惠英紅、王浩信、袁偉豪主演的TVB劇集《刑偵日記》,自開播以來收視慘遭滑鐵盧,連視帝王浩信睇到收視數字都直言被嚇一嚇。因此一班主角都要各出奇謀加緊宣傳,日前TVB旗下宣傳平台就上載劇照,以王浩信和袁偉豪同框的劇照,抽水ViuTV《大叔的愛》的hehe熱潮,連袁偉豪本人都出言自嘲。

TVB旗下宣傳平台「SeeSeeTVB」日前上載王浩信和袁偉豪同框的劇照,可見是王浩信把袁偉豪壓在牆上,準備進行拘捕,但劇照只截出兩人上半身的親密的距離,更寫「看圖估成語」暗指一個成語:知男而上。

其後,主角之一的王敏奕都有搞笑回應,而當事人袁偉豪更出言抽水,在IG限時動態上分享相關帖文,更寫上「喂!我哋都可以BL既」、「有陣時,點到即止都係好事」。袁偉豪更用一個紅色心心的表情符號,貼在王浩信的私人部位及自己的臀部,明示hehe親密姿勢,引人遐想。

有網民睇到後就嘲笑TVB為了挽救《刑偵日記》的收視劣勢,一班主角都要扮BL,抽水鄰台ViuTV《大叔的愛》的hehe熱潮,以收另類宣傳功效。

 


圖及來源:TVB、IG@SEESEETVB、袁偉豪、王敏奕

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓