【全民造星IV】193妹妹真身曝光!26歲郭嘉盈受哥哥影響現身面試望入女團

文: Ling Kwok
2021.07.17

ViuTV選秀節目《全民造星IV》今年選拔全能女團,早前額外舉行即場報名,不少KOL亦現身參加,包括:人氣強勁的利君牙(陳柏寧)、「試當真」的倪安慈、「啱Channel」的Jackie(劉展翹)等,其中ERROR成員193(郭嘉駿)的妹妹Michelle(郭嘉盈)亦有參賽。

現年26歲的193妹妹郭嘉盈Michelle畢業以後為全職文員,卻感人生平淡,眼見哥哥可以做自己喜歡的事業,加上自己又愛唱歌,所以參加比賽,家人又給予很大的支持。

Michelle自言與哥哥一樣直率,193也有叮囑她要識得面對別人的評論。見到郭嘉盈的IG暫時有2000多人follow,日常她最愛行山,她穿起行山裝束時,也展現了美好身材。

圖:IG@郭嘉盈、193

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓