朱千雪最新近照扮鬼臉卻滲透濃烈孕味 網民起勢問:係咪有咗?

文: Ling Kwok
2021.07.23

有「民選港姐」之稱的朱千雪婚後少有出現幕前,目前全心投入大律師工作,但間中仍在社交網分享日常生活照。近日她就在IG分享單眼伸脷扮鬼臉照片,不過一眾網民留意的不是她的鬼臉,而是她的身材。

朱千雪在IG分享扮鬼臉的照片,並留言說:「My Mom thinks I am too old to be making funny faces... but I am a funny girl(我媽媽認為我太老,過了扮鬼臉的年紀……但我覺得我還是一個有趣的女孩)」

不過網民將重點放在她微微隆起的腹部,加上朱千雪不經意地把手放在個肚上,所以網民都話孕味好濃!問佢係咪有咗:「今次唔係just fat喇啩?」她的好姊妹蔣家旻見狀,就手解畫:「其實我淨係focus係你個funny face,點解你成日畀人問係咪大肚?下次影相前拍扁條裙。」

圖:IG@朱千雪

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓