朱薰帶仔女玩滑板仆親爆喊仍要忍痛唔幫手 希望小朋友學識堅持:跌倒自己企返起身

文: Ling Kwok
2021.07.26

近日東京奧運開幕,不少人因此重燃做運動的決心。而今屆奧運也新增了近年大熱興起的運動—滑板,相信引起了一番熱潮。身為2孩之母的903 DJ朱薰早前就帶仔女譚永之及譚在之到尖沙咀上滑板堂。

朱薰在IG上載了幾段仔女譚永之及譚在之到尖沙咀上滑板堂的片段,片段仲見到兩位小朋友仆得好「甘」,直頭係趴在地上,作為媽媽的朱薰睇到心痛,難怪她自言:「俾細路去學踩板,除咗係訓練佢哋,亦都係訓練個老母嘅心臟有幾肥大,sorry,強大!」

見到小朋友玩到一仆一碌,說不在乎當然是假的,她作為旁觀者,一直都忍住手唔上前「救」一對仔女,說:「每次睇到佢哋跌親、差啲向後摺埋自己,都要左手拉住右手勒住自己嗱唔好即刻仆岀去扶佢呀,就算個心有幾想,咬爆唇都要企返喺原地,等佢自己企返起身。呢個訓練我都要交返學費」

朱薰希望小朋友可以失失敗中學習,對日後都有很大幫助,「呢個鍛鍊唔係淨係for宜家,亦唔係要學到參加奧運,心臟其實好細嘅老母陪唔到你哋到永遠,希望你哋練習得夠強大去面對將來遇上嘅一切事情。」

圖:IG@朱薰

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓