【東京奧運】伍家朗贏盡民心獲偶像級超強應援 登巨型郵輪船身:多謝香港人畀我做咗一晚教主

文: 羅志宏
2021.07.31

東京奧運賽事進行得如火如荼,港隊羽毛球一哥伍家朗雖然小組賽止步,飲恨未能晉級16強,不過仍贏盡港人民心。事後,伍家朗在社交平台IG上出PO「我一定會企返起身,不過需要啲時間」,獲大批市民留言支持。而日前,伍家朗就獲偶像級超強應援,獲粉絲在巨型郵輪船身的LED屏幕打氣加油,相當窩心。

港隊羽毛球一哥伍家朗出戰東京奧運賽中,不敵危地馬拉對手而飲恨未能再下一城,賽事止步。賽後,伍家朗在社交平台IG上坦言:「所有支持者既(嘅)訊息,我全部都有睇,我全部收到晒,好感動好窩心」,更表示「我知道我並不孤單。或者有啲人注定就係做悲劇既(嘅)主角」,亦正面地表示「我一定會再企返起身,不過需要啲時間」。

相隔一日,郵輪公司近日繼早前為MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆(教主)的生日、張敬軒出道20周年紀念後,再次在巨型郵輪船身上的LED大屏幕上作出個人化的應援,為伍家朗打氣送上祝福:「NG KA LONG YOU HAVE BEEN AMAZING HK SUPPORT YOU」(伍家朗你已經很了不起,香港支持你)。獲得偶像級超強應援的伍家朗亦在IG出PO道謝:「好多謝香港既有心人尋日俾我做咗一晚教主,啲燈飾真係好靚」。

大批網民紛紛湧入留言表示加油支持:「勁呀加油」、「羽毛球界教主,全香港人支持你」、「你發出嘅光芒靚過晒啲燈飾呀」、「這是你應得的,要振作,捲土重來,不要氣餒」,網民留言相當窩心。

圖及來源:IG@伍家朗、電視截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓