姜濤暖心為阿Dee@ERROR親手整金箔蛋糕慶祝31歲生日 姜糖一樣冧爆大讚姜B係美男廚房

文: 羅志宏
2021.08.05

MIRROR成員姜濤出名鍾意食嘢,日前姜B就為ERROR成員阿Dee慶祝即將來到的31歲生日,親手整蛋糕給阿Dee,更落足料大灑金箔和鋪滿士多啤梨,非常有心。一眾姜糖見到姜B入廚的過程更大讚是「美男廚房」,反應一樣冧爆。

姜濤日前與就與MIRROR成員Alton、ERROR成員阿Dee開直播與粉絲互動,就在直播活動開始之前,姜濤就為阿Dee準備了親手炮製的生日蛋糕,內裡足足有三層海綿蛋糕,加上鋪滿金箔和士多啤梨,非常重磅。準壽星阿Dee就在IG社放平台上傳限時動態,大讚姜B手勢極好。

平日經常被提醒注意體重的飲食的為食姜濤就被阿Dee邀請試食一口,姜B更大讚「個cream真係好好食」,阿Dee隨即表示要將姜濤吃過的蛋糕放上網拍賣,非常搞笑。姜濤事後亦PO出較早前於MIRROR Tour與姜糖約會一起整愛心蛋糕的片段,不少姜糖睇爆姜B的美男廚房即時冧爆,更謂:「想一齊試味」。

 

圖及來源:IG@Dee、姜濤、MOOV

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓