【東京奧運】香港女子乒乓球隊奪銅牌 教練李靜多謝自己 評徒弟蘇慧音妙語連珠:奇兵出奇蹟!

文: Ling Kwok
2021.08.05

港隊於今屆東京奧運創出佳績,香港女子乒乓球隊今日在女子團體賽中擊敗強敵德國隊,奪得銅牌,也是香港乒乓球隊第二面獎牌。不過整件事的焦點就落在李靜身上,因為他實在是妙語連珠。

香港女子乒乓球隊打贏強對德國時,李靜顯得十分激動,更一手扯甩口罩,繼上次被發現向杜凱琹講:「X!你企中間啦!」再一次成為了全場焦點。

事後李靜接受訪問,他自言女子乒乓球隊得獎比自己贏得獎牌更加高興,「盡在不言中」大讚她們有上佳的表現,衷心感謝香港市民對她們的支持及打氣。不過講講下,李靜就話:「最緊要係多謝我自己,因為我付出咗更加多」令不少網民都覺得李靜十分幽默,他後來形容今次的陣容為「奇兵出奇蹟!」再一次爆出金句。他更點評徒弟蘇慧音:「佢好似膽生毛,亂咁嚟,冇諗過佢一個搞掂。過去佢對陣呢兩名球手都未贏過,今日就大勝佢哋,或者係對方大意,但呢個就係奧運,波係圓嘅,戰果好難講。」

圖:ViuTV

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!