MIRROR下戰書挑機打羽毛球 謝影雪揚言用右手讓賽 鄧俊文自爆最愛Anson Kong

文: Ling Kwok
2021.08.09

2020東京奧運已圓滿結束,各大電視台都有直播節目,而ViuTV就請來香港羽毛球混雙組合鄧俊文及謝影雪撐場,同場還有MIRROR及ERROR,場面非常墟冚,而兩人與16子的互動,也成為了節目的亮點。

鄧俊文及謝影雪之所以與MIRROR及ERROR同框,源於兩人備戰奧運賽事期間,一邊播住Mirror的歌曲《IGNITED》一邊做運動,促使今次的合作做節目的機會。

謝影雪事後說:「而家被人寫我係鏡粉,其實我係幾欣賞佢哋,只不過真係未到粉絲呢個程度。我只係鍾意聽阿Jer(柳應廷)啲歌,佢真係好勁,啲歌好聽。」被問到MIRROR 12人入面會選擇邊一個,她搞笑地回應:「小朋友先做選擇。」鄧俊文更自爆最愛Anson Kong,大讚對方有型,視他為心目中的男神,講完即刻與對方high five,睇見都覺得開心!

最後Lokman代表Mirror向謝影雪、鄧俊文下戰書,邀請兩人出席將要舉辦的活動《力圖打排球》,屆時在羽毛球項目中一決高下。謝影雪接過戰書,笑言:「右手打讓賽都得!」令人十分期待。

圖:IG@鄧俊文及謝影雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓