黃建東曬東涌羅浩楷合照 意外爆Kristen《愛·回家》造型 直髮look仙氣倍增冇晒佛味

文: Ling Kwok
2021.08.09

黃建東早前因與「東涌羅浩楷」利愛安(Kristen)合照,意外踢爆對方加入《愛.回家之開心速遞》,兩人其後再相遇,誰知黃建東再一次踢爆利愛安在劇集的最新造型,Kristen的新造型令一眾網民眼前一亮。

黃建東就在IG發文表示:「佢 straighten咗啲 hair即刻 chic咗,無晒啲 Buddha味~」更指對方好有心,就算黃建東過完生日,Kristen見到對方都會送上祝福,相當有心,唔怪得黃建東直言話睇好對方!.

而利愛安在新劇一別爆炸曲髮狂野造型,以直髮示人,再化一個稍淡的妝容,整體感覺竟變了不少,多了幾份仙氣,有網民指她意外地似足朱千雪!

圖:IG@黃建東、利愛安

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!