亞視新一姐薛影儀狂數「東涌羅浩楷」利愛安4大缺點 阿儀自信爆棚豪言:我個樣好過佢又瘦過佢!

文: 羅志宏
2021.08.11

落選亞姐薛影儀(阿儀)憑著過度自信和富有個人特色的外表而聲名大噪,更獲簽約亞視兩年,被力捧為「亞視新一姐」,日日有工開。日前,阿儀就受林作邀請,接受媒體專訪,更狂數潛在競爭對手「東涌羅浩楷」利愛安4大缺點,火藥味甚濃,更自信爆棚發表一番讚美自己的偉論。

林作向來愛湊熱鬧,日前就與落選亞姐薛影儀(阿儀)一同接受媒體專訪,言談間講起阿儀的潛在競爭對手、TVB落選「佛祖佳麗」、「東涌羅浩楷」利愛安(Kristen),更抽水想為兩人搞場拳賽鬥過。起初,阿儀擺出一副漠視佛祖的模樣,表示:「我冇留意佢喎」,但就似乎準備向佛祖挑機。

阿儀其後又自信爆棚,瘋狂引爆火藥,狂數對方4大缺點:「佢冇咁多網民支持」、「嗰個女人唔靚、啲人話佢好醜怪、我個樣好過佢」、「佢仲肥過我、我瘦過佢」、「佢有冇讀過大學?」,阿儀從觀眾緣、外貌、身形、學歷四方面勁插「東涌羅浩楷」,火藥味甚濃。

不過,「東涌羅浩楷」利愛安日前就接受TVB的形象大改造,搖身一變,仙氣十足,擺脫了之前的形象,暫時似乎跑贏阿儀幾條街喎。

 

圖及來源:IG@ching_yee0205、lenarbata

 

 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓