東涌羅浩楷變身大改造要求腋下要變白 張寶兒化身造型師將Kristen變成氣質直髮美少女

文: Ling Kwok
2021.08.12

「東涌羅浩楷」Kirsten利愛安雖然面試今屆港姐失敗,但她卻被TVB睇中,簽約做藝員,未來更會加入處境劇《愛·回家》。成為藝人之後,TVB就為利愛安進行了造型大變身,由滿頭曲髮的少女,經「星級造型師」張寶兒的安排之下,成為了氣質美女。

利愛安最初仍是曲髮及不羈少女造型示人,被問到自己覺得與羅浩楷是否相似時,她最初點頭表示似,不過身旁主播王鎮泉教她答唔似,Kristen搞笑地雙手交叉答「唔似」。

之後她去到美容院,講到自己有甚麼變靚的要求,她笑言想美白腋下,因為自己經常剃毛,剃到腋下有點變黑。後來Kristen做完一系列療程之後,皮膚明顯變好及有光澤。

完成了第一步之後,就由張寶兒為Kristen進行外型的改造,Bowie表示:「事前我就唔識佢,但我覺得佢係一個好斯文嘅女仔。」所以造型上都會以氣質方向為主,先將Kristen的頭髮拉直,然後配上淡雅的妝容,再配以修腰的服裝,整個人簡直是脫胎換骨,難怪主播王鎮泉見到Kristen新look都覺得心心眼!

圖:tvb

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓