傳馬浚偉繼承粉絲過億巨額遺產需全數用作公益 FB兩度開腔勁無奈:唔好得個講字

文: 羅志宏
2021.08.16

藝人馬浚偉雖然近年一直鮮有電視劇作品推出,但一直活躍於幕後演藝工作,不僅擔任TVB藝術訓練中心校長,而且出任香港電台創作總監,擁有多重身份。近日就有傳馬浚偉繼承了粉絲過億巨額遺產,還需用作公益慈善,更於FB兩度開腔回應。

現年49歲的馬浚偉除了經營演藝娛樂事業之外,亦一直熱心於公益及慈善活動。不過,近日有盛傳馬浚偉繼承了粉絲過億遺產,而唯一條件是將這筆巨額金錢用作公益慈善及文化事業之上。其後更以訛傳訛,將1億誇大成10億,令馬浚偉特意為此謠言澄清。

馬浚偉於日前第一次回應相關繼承粉絲遺產的傳聞,在個人FB社交平台寫上:「又有傳聞!仲要搞到我新聞界啲朋友!話有我的粉絲離世,留了十億比我……唉!真係乜都有!」字裡行間相當無奈。馬浚偉更回應網民指:「如果是真的,當然非常樂意捐哂去做善事,可惜是假的不特只,更要說別人死了,不道德啊!」

不實謠言傳得甚囂塵上,馬浚偉於今日再度於FB上開腔澄清:「老老實實,1億又好10億又好,就算係一百億活性乳酸菌都好,真係有嘅你就攞嚟,我幫你全部用唻做社福、做公益,全部用嚟幫基層都得」,又強調:「你真係有先得架!乜都冇得個講字,」、「所以唔好得個講字囉」。

馬浚偉一而再接受傳媒查詢,表示相關繼承粉絲遺產的傳聞絕非事實,更大表無奈,認為扼殺了他多年的努力。

 


圖及來源:FB、IG@馬浚偉

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓