【直播王】花姐狠批參賽者獲讚夠直接 網民超捧場:我嘅電視為花姐而開

文: Ling Kwok
2021.08.17

花姐(黃慧君)除了照顧MIRROR、ERROR,又積極籌備《全民造星4》之外外,竟然能分到身開全新節目《直播王》!與陳俞希(Hailey) 及蔡瀚億(BabyJohn)張紋嘉(Crystal)及林奕匡做評判。

《直播王》節目為與直播應用程式合作,希望選出優秀網紅,其模式似足《全民造星》。不過,參賽者表演就認真麻麻,皆因有參賽者騎呢舞棍,亦有人唱歌走晒音,搞到節目變成搞笑、無厘頭,變相網民都覺得睇評判好過睇參賽者。

節目的好睇之處,就是花姐的評價,她說參賽者過份自信先適合在直播界發展,如是者她突然指向BabyJohn說:「好耐之前第一次見你,你都係咁過份自信當時同Lokman傾緊偈,呢份自信好事嚟。」另外有參賽者跳舞跳得麻麻,令花姐不自覺投射在未來《全民造星4》的女團上:「死啦,我第時簽女團會唔會都係咁。」

花姐的直接評價,獲得網民的力讚,直言:「我嘅電視係為咗花姐而開!」、「花姐真係成個節目嘅重點」雖然係咁,但花姐今集仍被監製指太好人,部份實力較差的參賽者都照跌入復活區,避過淘汰命運。

圖:VIUTV、花姐IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓