【MIRROR星蹤】姜濤+Alton+Dee@ERROR出席汽水宣傳活動 粉絲清晨霸位迫爆海港城勁墟冚

文: 羅志宏
2021.08.18

MIRROR成員姜濤、Alton(王智德)聯同ERROR成員阿Dee(何啟華)於今日8月18日(星期三)出席尖沙咀海港城的汽水宣傳活動,即使活動在早上11時舉行,但三位成員的龐大粉絲群早在清晨4時已到場守候,場內約數百粉絲同樣齊心落力應援,展覽廳場面勁墟冚。

超近距離即睇姜濤+Alton+Dee靚仔相圖輯:

國際知名汽水品牌可口可樂今日於尖沙咀海港城海運大廈展覽廳舉行「飲樂起勁見面會」,邀來三名人氣男團成員,包括MIRROR成員姜濤、Alton,以及ERROR成員阿Dee,三人的粉絲群(姜糖、蛋白粉、羊群/雯雯)更在清晨4時霸位,已經在展覽廳位置等候活動開始,情況洶湧。

姜濤、Alton、Dee三人都以紅白色服裝造型亮相,心情大靚。活動期間,姜濤、Alton、Dee更罕有與一眾粉絲有近距離接觸的環節,不僅跟粉絲合照玩遊戲,,而且還用手合作做出大心心的手勢,大派福利。三人落力宣傳產品,現場生粉尖叫聲不絕於耳,持續舉牌應援。

 

圖及來源:現場直擊


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓