【七救星】七仙羽語出驚人叫小肥「正腩樣」 網民愛七師傅真性情:最鍾意睇師傅打救人

文: Ling Kwok
2021.08.19

七仙羽(七師傅)的節目《七救星》目的是打救有需要幫助的藝人,早前就有歌唱事業似是到了瓶頸的小肥,七師傅的想法確實令人出乎意料,製造不少笑料,令網民每晚11點都期待七師傅有甚麼奇招。

七師傅在每集《七救星》都有奇招,早前她為小肥打造不同的脫胎換骨的儀式,首先師傅幫小肥改名叫「五花腩」,他由197.6勁增重到222磅,並聯同兩位主持陳安立及Kathy仔齊著肥仔衫在鬧市買嘢,沿途更阻住一樓一開工。

其後七師傅又帶小肥到海邊大叫練氣做修煉,為玩滑翔傘上唱歌做準備。七師傅非常搞笑,笑言已book了風,到山上催南風,笑到觀眾合不攏嘴。當小肥在空中唱歌之際,七師傅對陳安立說:「你睇下個腩樣」再一次笑爆觀眾個咀。

後來師傅為小肥開一場「五花腩音樂會」,特意請來了小肥的好友Rubberband主音6號做嘉賓,旨在為小肥打氣,令他知道在瓶頸的時候,都有人會支持他,所謂的人氣就是大家的鼓勵,網民大讚節目搞笑又窩心,笑言:「最鍾意睇師傅打救人」

圖:viutv

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓