【七救星】七師傅開壇作法幫徒弟趕走狐仙 「八鮮乳」郭奕芯行好運入手港島樓

文: Ling Kwok
2021.08.20

七仙羽師傅主持的ViuTV節目《七救星》請來了郭奕芯(Ashina)做嘉賓。現年25歲的郭奕芯樣靚身材正,但情路卻不順,所以七師傅出手為她拆解爛桃花,指出她因被「狐狸精」附體,師傅仲幫佢改法號叫做「八鮮乳」,仲收埋對方做徒弟。

郭奕芯現時已單身3年,因她過去情路一直不順,曾在訪問中坦言過去經歷過男友一拖三,拍拖倒貼埋錢,更試過在17歲拍拖時,被男友飲醉酒後毆打。七師傅聽到之後懷疑郭奕花被「狐仙」上身,更指出三大特徵,包括胸懷小紅痣、腋下有小肉粒及私處有痣。Ashina聞言後十分驚訝,表示自己三項全中。

七師傅之後找來高大陽光型男謝高晉與Ashina見面,為求引到Ashina身上的「狐狸精」現身,以將牠驅走。二人剛碰面,Ashina就不停笑著說好熱,並開始流汗,要問工作人員拿紙巾擦汗。七師傅見狀說道:「狐狸尾巴都出晒嚟啦!」不過Ashina解釋自己一向很怕熱,而且因為覺得七師傅言談搞笑,令她不斷大笑,表現有點失禮。

後來七師傅更為郭奕芯起壇作法,希望可以驅走狐仙,未知七師傅氣場太勁,還是現場環境陰暗令人感覺到「有嘢」,兩位主持人陳安立、王頌茵都嚇到彈起,郭奕芯更神色凝重。

經過七師傅趕走狐仙之後,郭奕芯的好運似乎返返嚟,成功夠首期買入西營盤新樓盤藝里坊‧2號的252呎單位,價值800萬,年紀輕輕做業主。

 

圖:ig@郭奕芯、viutv

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓