【七救星】七師傅甘願倒貼6位數拍節目 拎住成疊銀紙到深水埗派街坊:當做下功德

文: Ling Kwok
2021.08.24

七師傅的最新節目《七救星》成為了人氣熱話,七仙羽雖然普渡眾生,想以一已之力幫陷入低谷的藝人改運走出瓶頸,但每一集往往都變成七師傅係焦點,不得不佩服師傅搞笑事認真做的本事。其實不講不知,七師傅原來倒貼拍節目,花近6位數字。

七師傅早前接受傳媒訪問,講到拍節目沒有自肥,因為她為了達到節目的中心思想,導人向善及做善事,不惜倒貼6位數字拍節目。例如第一集拜訪林作一家,已經又送LV、能量塔等等。

而第二集就算杜如風賣出一個手袋,七師傅自言都要多付數千元補貼,亦花了十萬元喺街派食物、日用品使咗10萬都係我嘅錢,派咗兩個鐘,仲帶住一疊厚厚的銀紙在街上派街坊,真係豪氣。

另外,做得七師傅的徒弟都有著數,例如她幫陳安立買下了100盒月餅。就算與練美娟搞婚禮,冇錢落袋之下,七師傅都會每人派$1000利是。七師傅對於自己要倒貼十分睇得開,表示做節目冇錢賺,拍廣告先有。不過當做下功德,派下日用品係財布施,拍節目主要目的係幫香港人開心下。

圖:ig@七師傅、viutv

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓