Anson Lo趕拍新歌MV狂健身地獄式操肌大晒麒麟臂 一星期前後肌肉線條勁明顯超大隻吸引神徒眼球

文: 羅志宏
2021.08.25

MIRROR成員Anson Lo盧瀚霆(教主)上月推出的新歌《不可愛教主》剛衝破600萬點擊率,成績驕人。近日Anson Lo就密密操肌趕拍下一首新歌MV,不時在IG大晒健身成果,其健身教練更公開了Anson Lo一星期瘋狂操肌的前後對比圖,見到麒麟臂線條勁明顯,咁大隻吸引了不少神徒眼球。

Anson Lo盧瀚霆(教主)今年在歌視兩方面都有馬不停蹄的發展;年初承接劇集《男排女將》的餘威,推出了跳舞快歌《EGO》,再有港版《大叔的愛》將人氣推上高峰,派台新歌《不可愛教主》,以Sweet爆情歌冧爆一眾神徒。而教主最近就急忙為下一首新歌拍攝MV,更地獄式加緊操肌,短短一星期已經脫胎換骨。

教主向來是MIRROR團內比較大隻的成員,而且有健身的習慣,其健身教練更在個人社交平台IG上分享了教主操肌的片段,更附上一星期的前後對比圖,見到教主的一雙麒麟臂非常結實,而且線條分明,地獄式操練二頭肌、三頭肌、三角肌,睇到神徒心心眼。

 

 

圖及來源:IG@ansonlht、

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓