【七救星】七師傅幫黎學勤改名叫李嘉誠 用18k金箔貼面改運Jeffery見到目定口呆

文: Ling Kwok
2021.08.25

七師傅七仙羽在ViuTV節目《七救星》幫藝人改運的手法層出不窮,就好似拍酒店廣告而出名的黎學勤(Jeffery),可惜之後紅廣告不紅人,於是就搵七師傅幫忙,點知對方就將金箔貼Jeffery塊面到!

七師傅之前在節目《克服他她它》中與黎學勤合作過,不過她老實講唔太記得Jeffery中文名是甚麼,這也是他未能紅得起的原因。所以就幫對方改名為李嘉誠,師傅搞笑地說:「你哋都係姓李」身旁的陳安立聽完唔對路就話:「佢(Jeffery)姓黎喎!」

點知師傳話:「我嘅讀音係姓李,我話係咩就係咩。」令到Jeffery當時都目定口呆,但他都話相信師傅,看來覺得師傅都有料到。

後來為了幫黎學勤增加財運,七師傅花了3600元買下了12張18k金箔,打算貼在Jeffery的臉上,Jeffery半信半疑,但還是伸埋舌頭俾師傅擺佈,後來又踩單車載七師傅到處去,真係冇七師傅符。

圖:ViuTV

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓