【七救星】七師傅親身示範「七連閃電鞭」練霸氣 搞笑事認真做被網民大讚:幾時開棟篤笑

文: Ling Kwok
2021.08.26

七師傅在ViuTV節目《七救星》中幫藝人改運的手法層出不窮,就好似早前她為前大台藝員陳婉婷(Hebe)改運,因Hebe覺得自己做來做去都是丫環,七師傅認為對方太柔弱,所以作出一連串的改運大法。

陳婉婷之前在TVB工作了8年,可是她經常做來做去都是丫環,戲路十分之窄,從而令她懷疑人生,事業似是停滯不前,所以她毅然離巢,但離巢後只是做直播主,事業上未有大突破。

七師傅就覺得Hebe的眼神太柔弱,加上又覺得她為人不太會與導演打交道,為了增加hebe的氣勢,所以私人教對方「七連閃電鞭」,更親自示範。

網民見到七師傅大曬絕技,都話笑到停唔到,又話七師傅搞笑事認真做,只要自己唔笑就唔會覺得尷尬,仲叫師傅搞返場棟篤笑!

圖:viutv

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓