【MIRROR星蹤】MIRROR十二人齊人現身海港城宣傳SAMSUNG新機 酷熱高溫著西裝4大成員新髮型示人

文: 羅志宏
2021.08.26

人氣鼎盛的男團MIRROR幾乎每星期都有個人代言宣傳,今日8月26日就罕有再以12人齊人姿態現身尖沙咀海港城,出席手機品牌SAMSUNG的活動。MIRROR十二人在34度酷熱警告特天氣之下仍穿著西裝亮相,認真焫著,其中4位成員更以全新髮型示人,令人耳目一新。

超近距離即睇MIRROR靚仔相圖輯:

MIRROR於今日出席位於尖沙咀海港城頂層海運觀點的手機品牌活動,宣傳Samsung新一代摺疊的屏幕手機Galaxy Z Fold3和Galaxy Z Flip3 5G。這次的宣傳活動並非公開活動,一眾鏡粉要待晚上8時觀看直播,才能一睹偶像風采。

【5G手機】Samsung全新摺疊式手機Galaxy Z Flip3 5G登場 Mirror強勢代言!特點/規格一覽

今日天氣炎熱,更發出酷熱天氣警告,MIRROR亦一如以往無懼暑熱,全體12人都以厚重西裝現身,相當敬業,AK更因陽光太猛而無法張開眼睛。其中,4大成員轉了新髮型後,就首次亮相宣傳活動,姜濤染了再淺一度的棕啡色;Anson Lo染了全新金啡色淺色系髮色;Jer剪了瀏海、告別標誌性曲髮;而隊長Lokman就剪去了一頭長髮,以爽朗短髮造型示人。


《IGNITED》、首唱《BOSS》LIVE表演直播圖輯:

 

圖及來源:現場直擊、SAMSUNG FB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓