【七救星】七師傅見到不雅照頂唔順想嘔 跳落波波池回氣:嗰啲相咁似啲豬肉牛肉

文: Ling Kwok
2021.08.27

由七仙羽主持的ViuTV節目《七救星》,早前就為電競KOL馬俊怡(Rose Ma)趕走體內毒素,師傅真係好大犧牲,為對方做法事做做下頂唔順搞到頭痛,要中途停上拍攝回下氣,令人擔心!

Rose Ma自言常收到異性的不雅照,令她感到煩擾。七師傅就表示睇過對方八字,就話Rose Ma人紅就會是非多,所以就會遇到這些麻煩事,加上她命格會惹好多爛桃花,所以就會有類似的淫穢事件發生。

於是師傅就將Rose Ma過去所收到百多張的「J圖」一一將之超渡。不過師傅就話這些不雅照片「望落好似豬肉、牛肉」,她就很怕肉類,所以覺得有點噁心。

做法事期間,師傅因為要對付拍攝者所背負的罪孳,一時之間頂唔順,中途搞到頭痛要暫停拍攝,要馬上跳落波波池回氣,而跟隨七師傅拍攝的男友George更為女友拍照,十分搞笑。

圖:viutv

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓