【MIRROR星蹤】MIRROR五子現身海洋公園拍《水著考有Feel》落水唔騷肌勁密實著長袖泳衣

文: 羅志宏
2021.08.27

MIRROR工作密密麻麻,今日8月27日其中五位成員就現身海洋公園水上樂園,拍攝ViuTV夏日水上活動節目《水著考有Feel》,與節目主持小儀等與觀眾歡度炎夏。五位成員包括Edan、Anson Kong、Alton、Lokman、Frankie,不少鏡粉都期待見到MIRROR的騷肌水著look,一眾粉絲可能要再等等。

ViuTV將於今個夏日強勢推出多個大型綜藝節目,其中《考有Feel》團隊的主考官小儀和監考員Edan、Dixon再有新攪作,舉行《水著考有Feel》特別篇。今日8月27日率先在海洋公園水上樂園進行節目拍攝,挑戰以五感為主題的遊戲,嘉賓有MIRROR成員Anson Kong、Alton、Lokman、Frankie) 及ERROR。

粉絲最期待見到的就是MIRROR的騷肌水著look,但幾位參與拍攝的成員以及主持Edan,都未有以背心騷肌上陣,反而惜肉如金,同樣以長袖泳衣密實登場,仍不失夏日熱浪氣息。而同場的ERROR就以短衫短褲上陣,一樣清涼。

圖及來源:現場直擊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓