【七救星】七師傅陪瞓街J.Arie難諗起事業失意感觸爆喊 七仙羽鼓勵追夢網民大讚感動有意義

文: Ling Kwok
2021.08.28

有不少網民講到ViuTV節目《七救星》中的七師傅行為搞笑略帶騎呢,不過總有人唔睇好就話冇咩意義。七仙羽最新一集幫歌手J.Arie(雷深如)改運入面,就有強烈的意義在當中,令網民睇過都話幾感動!

歌手J.Arie近兩年做獨立歌手,不過音樂事業仍不盡人意,因為做歌要好多錢,她試過最窮時,戶口得返80元。七師傅除了帶她到李嘉誠門外吸收旺氣之外,竟帶到深水埗街頭瞓街,希望她谷低反彈。

而七師傅與J.Aries一齊瞓係度傾心事,師傅問對方點解咁鍾意音樂,點樣去維持生計時,J.Arie講下講下忍唔住爆喊,就話要做好多工作去增加收入,如寫歌、或開直播並且厚住面皮地叫大家課金。

問到家人有冇反對,J.Arie更加喊到收唔到聲。七師傅見到佢喊得咁慘,於是就送佢一張支票,任佢寫幾多錢,不過J.Arie寫得太多,七師傅都忍唔住話:「會彈票」

最後,七師傅為了鼓勵雷深如,帶她到紅館唱歌,希望她仍然繼續努力,總會有日可以發光發亮。不少網民睇完都話其實好勵志,搞笑得來又有點感動。

圖:viutv

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓