【代溝關注組】游嘉欣自稱冇拍過拖係「A0老處」 遭肥媽質疑:未拍過拖唔代表你係處女

文: Ling Kwok
2021.08.30

繼《#後生仔傾下偈》之後,TVB又有新鮮的清談節目,旨在連結年青與資深人士兩代人,推出了《代溝關注組》。不過節目開始沒多久,兩代人就有爭拗,就是新一代女神游嘉欣與肥媽,因為前者一句說話,引來肥媽質疑。

《代溝關注組》日前首播,由區永權、張秀文做主持,請來了「長輩群組」李家鼎、肥媽及謝雪心做代表;而「後輩群組」有游嘉欣、蔡嘉欣、林正峰、徐文浩、吳卓衡,探討兩代代溝問題。

首先討論兩代人的拍拖模式,游嘉欣問長輩群組知唔知潮語「A0」的意思,並嘗試解釋「A即係available,數次代表戀愛次數……」肥媽反應甚大:「你冇可能冇拍過拖,你咁開放!」游嘉欣回答:「但我就係你哋口中廿幾歲嘅老處女。」

肥媽聽完馬上反駁:「你未拍過拖唔代表你係處女。我哋講嘅老處女,真係處女,你係假處女。你話你自己available,但仲係virgin(處女),不如改名叫AV啦!」真係難以招架。

圖:TVB、游嘉欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓