【超感應學園】姜濤新劇應援宣傳快手過ViuTV 姜糖落重本打造「西多士號」巴士車身內外都係姜B

文: 羅志宏
2021.08.30

MIRROR人氣王成員姜濤主演的台劇《超感應學園》,即將會在9月13日於ViuTV播映出街,一眾姜糖早前已率先為偶像姜濤開展大規模的應援,比起ViuTV官方的宣傳計劃更加快手,包起了兩架新巴巴士車身內外全包,打造成「西多士號」,簡直裡裡外外都是姜B。

姜濤在新劇《超感應學園》裡飾演「西多士」一角,演出自然獲讚,一眾姜糖都急不及待為姜濤展開大型應援計劃,以表支持。繼第一波的銅鑼灣東角路Laforet Pillars多個大型廣告板後,姜糖再次落足重本,集資安排了兩架新巴「西多士號」,巴士車身內外全包都是姜濤的靚仔劇照。

「西多士號」的應援宣傳期約有個半月,足足由《超感應學園》首播第一集到大結局,都行足咁耐:新巴2A由8月30日至10月10日為止,而新巴106就由8月31日至10月10日為止。「西多士號」不論巴士車身,車內上落樓梯、車內廣告版,都是可愛的姜B。

除了「西多士號」,姜糖亦不忘為姜濤的最新個人單曲《Dear My Friend,》應援,實行多重宣傳,銅鑼灣的Sogo巨型電視應援由8月27日起,至9月2日為止,時間為早上十時正至晚上十時正,有興趣打卡的粉絲切勿錯過啦!

 

 

圖及來源:FB@姜濤香港後援會 KeungShow HKFanClub、IG@姜濤、官方劇照

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓