【七救星】七師傅極罕落水做「風水美人魚」 師傅原來都有弱點!唔敢游水一味捉實池邊

文: Ling Kwok
2021.08.31

七師傅的節目《七救星》來到最後一個星期,她繼續幫助處於樽頸位的藝人,早前就有因打《G1格鬥會》而為人熟知的鄧洢玲(阿旦),她的餐廳生意因疫情關係而大減,師傅就想出辦法幫對方。

首先七師傅就幫鄧洢玲(阿旦)打通穴道,精通命理的她,原來也有讀過中醫,即席為阿旦針灸打通經絡,果然多才多藝,是當今斜槓族的佼佼者。不過後來就發現師傅的弱點,就是怕水。七師傅指點阿旦,要她做「風水美人魚」,做自己餐廳的生招牌,就會有更加多生意。而師傅也非常好心,陪對方一齊落水。

換上美人魚衫之後,七師傅舉步為艱,男主持陳安立出手抱起她帶她下水,但師傅落水後不斷捉實池邊,不敢向前游,到後來要捉實浮板才能前進,一眾網民都講笑話原來多技能的七師傅都有恐懼的事。幸好最後七師傅與阿旦都能在水底睜開眼揮手,完成了改運大法。

圖:ViuTV

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓