193@ERROR網店遭買家催促退款 發火鬧客人文盲 半夜發文回應:唔鍾意咪唔好買囉

文: Ling Kwok
2021.09.02

ViuTV男子組合ERROR成員193郭嘉駿有自家品牌,而且即將會開網店,向來敢言的他,就被網民指他對客人的態度也是如此。有網民在討論區透露自己於今年1月在193的網店LILABOC付款買帽,但仍未收到貨,於是2月、8月向網店及193 IG查詢出貨及退款事宜,但一直得不到回覆,最後就在網上公開。

事件被擺上網,193就在網店LILABOC有回應,將該網民處理退款的對話截圖上載到IG Story,但見到193回覆的用字充滿火藥味,鬧客人係「文盲?」,又問「點知你而家係用咩Account」、「定係燒俾你」,其後又直接公開該網民的頭像圖片,指:「呢個世界真係多怪人」、「唔係佢公審我先咩?咩年代,仲罵不還口?」

敢言的193半夜又再出IG Story回應,講到自己的網店開了很短時間,每日都有不少查詢,直言:「我又唔係急住賺個少少錢,所以冇乜撳入去睇。」對於被指呃錢,193就回應:「咩世界」,對於自己態度問題,193自言冇問題:「我不嬲都對住啲我唔鍾意嘅人都係冇禮貌㗎啦,唔鍾意咪唔好買囉,唔鍾意咪唔好關注囉」,又指對網民的指罵表示「打幾隻字我又唔會痛嘅」

不過網民對於193的回應更感不滿,覺得193的態度不佳,表示「記住有fans先有你㗎咋」,事件亦已發酵成聲討193,要求廣告商不要取用他做代言人。

圖:IG@193

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓