TVB《#後生仔傾吓偈》播足4年正式摺埋月底停播 共識下「見好就收」曾志偉5個月前曾言不會腰斬

文: 羅志宏
2021.09.06

《#後生仔傾吓偈》是TVB於J2台的王牌節目,由2017年開播至今已有4年,但日前就突然間宣布將於9月底播映最後一集「後生仔畢業」後停播,正式摺埋。主持馮盈盈就謂節目是「見好就收」,而高層曾志偉曾於5個月前揚言暫不會腰斬,如今不禁令大眾將兩者同日而語。

《#後生仔傾吓偈》節目組有見KOL孔德賢、游嘉欣等均忙於拍劇;黃婧靈(波波)、呂靜文等忙於綜藝,眾人要夾時間聚頭拍攝就愈見困難。於是,節目組決定在共識下「見好就收」,正式告別觀眾。節目日前進行最後一集錄影,現役主持和一眾「後生仔女」KOL就以「畢業」為題拍攝最後一集,曾志偉亦有到場支持,更謂:「大家都做得好好呀!」

TVB的J2台節目主攻年輕人市場,於2017年推出清淡節目《#後生仔傾吓偈》,由當時的人氣港姐麥明詩、馮盈盈、陸浩明主持,聯同一眾「後生仔女」KOL暢談時下年輕人熱門話題。節目中不時以馮盈盈的語出驚人作為賣點,亦因此營造並奠定了馮盈盈貼地、敢言的藝人形象。

節目播足4年來,主持陣容經歷過麥明詩的離巢後,加入了多位新主持如戴祖儀、林穎彤等,同時亦有第二三四代「後生仔女」KOL,保持節目新鮮感。不過,隨著今年3月新高層曾志偉上任後,曾有傳聞指將會摺埋節目,但曾志偉亦突襲錄影廠大派定心丸穩軍心,揚言不會腰斬,若屬實,也只是委派「後生仔女」參與其他節目演出。

 

圖及來源:TVB、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓