陳瀅性感晒泳衣自拍騷身材完美直角肩成焦點 帶狗狗到瑰麗酒店Staycation著浴袍嘆海景

文: 羅志宏
2021.09.09

31歲的宅男女神陳瀅,向來都是娛圈中身形弗爆的代表。日前,陳瀅就忙裡偷閒,同朋友帶埋兩隻狗仔到瑰麗酒店Staycation,放鬆差差電,玩到興起,而且在IG上性感晒泳衣自拍,大騷身材派福利,更展露出令女仔羨慕的完美直角肩,十足模特兒身形。

陳瀅近日忙於拍攝古裝新劇《痞子殿下》,雖然早前曾與劇中男主角周嘉洛傳出緋聞,但經澄清後亦無阻陳瀅的心情,日前更去到瑰麗酒店Staycation,同狗狗一齊「Petcation」!陳瀅睇落心情大靚,著住浴袍望住靚靚海景,陪狗狗玩得好開心。

陳瀅向來都說自己不是身形纖瘦的女藝人,入行多年來一直都是有肉地的身形,更試過拍劇被拍檔張振朗笑言抱唔起。不過,陳瀅的身形比例很好,加上體型勻稱,愛做水上活動鍛鍊身形。雖然早前就被指瘦見胸骨,但仍有不少網民大讚陳瀅微胖的身形吸引。

 

圖及來源:IG@missjni

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓