【香港小姐2021】上屆冠軍謝嘉怡卸任感言自嘲不諳廣東話 紅色晚裝襯古銅肌膚晒泳衣痕騷事業線

文: 羅志宏
2021.09.13

《香港小姐競選2021》賽果塵埃落定,今屆由8號宋宛穎大熱奪冠,成為出爐港姐冠軍。上屆冠軍謝嘉怡(Lisa)臨卸任大講感言,自嘲不諳廣東話。謝嘉怡身穿紅色晚裝登場,一身古銅肌膚,大晒泳衣痕和事業線,相當性感。

上屆冠軍謝嘉怡於昨晚《香港小姐競選2021》再次戴上后冠,出場為新一屆港姐加冕。Lisa發表個人卸任感言,「過去一年我像坐過山車一樣,由蘇格蘭的護士變成香港小姐,這一年的人生很精彩,每日不斷有學習、挑戰、進步的機會。不知大家覺得我的廣東話有冇叻咗呢?我自己覺得麻麻哋,不過多謝大家接受我,令我不用再以英語說多一次」。

謝嘉怡身穿紅色低胸晚裝登場,除了盡騷事業線,更大哂泳衣痕,襯在古銅肌膚之上,別具健康性感。

回顧一年前謝嘉怡港姐奪冠之路:

 

圖及來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓