楊洛婷突爆15年前被舊公司無理強逼整容 唔肯整就入雪櫃致工作零收入幸得老公Tim承諾照顧

文: 羅志宏
2021.09.29

樂隊Dear Jane日前完成一連五場的演唱會,其中分享了他們入行以來的高低起跌,而主音黃天翱(Tim)的老婆楊洛婷(Rabee'a)一樣力撐到底,事後在IG寫上千字文突然自爆被舊公司無理強逼整容,更表示可能連老公都唔記得了呢件事。

楊洛婷就話「我想講嘅係,曾經有一段時間,我被舊公司不斷無理咁迫我去整容,因為我唔肯妥協、唔肯就犯,所以就被人無情咁『掟入雪櫃』,結果我冇工作冇收入」,當時老公仔Tim就好型咁話用所有能力去照顧Rabee'a,這份照顧的承諾冧爆;Rabee'a一方面展開精彩的主持生涯,一方面亦開始了兩人的愛情故事!千字文最後仲加上一句「 FU*K YEAH!」

現年40歲的楊洛婷,早於2003年參加《香港小姐競選》獲得亞軍而入行,2004年簽約成為TVB藝人,參與了為數不多的劇集演出,主力做主持工作,而當中就以兒童節目《問問Master Joe》的「AI Rabee'a」令人印象深刻,直至2014年才離開TVB外闖。

楊洛婷就此自爆事件回應傳媒,表示被逼整容事件發生於15年前,網民推斷時間應為2006年,令「舊公司」的矛頭直指大台,惹人聯想。

 

圖及來源:IG@楊洛婷、TVB


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓