【同煲同BLOW】孖麻利細數最愛動畫 恆仔@ToNick自言動畫「入血」

文: 王庭芝
2021.09.30

黃Viu煲劇平台最新清談節目《同煲同BLOW》由 DJ 麻利擔任主持,每集邀請不同嘉賓探討各式煲劇熱話,首集邀請到ToNick 主音趙善恆(恆仔),他坦言自小深受日本動畫影響,以致入行後無論音樂作品或執導的電影都充滿濃烈的熱血動畫感!

麻利與恆仔同樣是動畫狂迷,更是《鬼滅之刃》、《我的英雄學院》死忠。不過數到恆仔的童年回憶,必定是《男兒當入樽》,他說:「細個真係會坐定定等電視播,返到學就會同同學傾劇情,冇睇過嘅真係唔可以做朋友呀!不過仲記得總有啲 Friend 因為率先睇咗漫畫版,就會劇透晒,好乞人憎㗎!」

除了煲動畫外,恆仔更會收集不少動畫角色的模型公仔。為了讓這些寶貝們有個安樂窩,他不惜「拆房」安置它們。恆仔表示:「自己儲落太多 Figure 喇,妹妹搬走咗之後,我索性打通埋間房,放咗兩個櫃用嚟放公仔。」

深受日本動畫文化影響的恆仔不知不覺間在音樂及電影作品中注入了動畫主角的信念與氣魄,他坦言不少熱血動畫都「入晒血」,自己作歌或執導嘅電影都受動畫啟發,希望透過作品再去啟發其他人。

「好似《一秒拳王》咁,入面嘅音樂、角色塑造都受到好多唔同嘅動畫薰陶。」他說。至於他的音樂作品,最有動畫感的歌曲必然是《鬼滅之日》,歌詞中集合多位經典動漫人物!拍攝期間,恆仔更即場拿起結他自彈自唱《鬼》,令全場熱血沸騰!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓