許廷鏗開直播宣布自組新公司遭踩場數臭「PTGF」明星離奇爆料:「搞大我個肚唔認數」

文: 羅志宏
2021.10.06

歌手許廷鏗(Alfred)日前於IG開直播宣布自組新公司「自許紀錄」 ,直播期間突然遭一名自稱為女友的狂迷,踩場爆料,數臭Alfred「搞大我個肚唔認數」、「背女友偷食」,又留言指一直等緊Alfred公開情侶關係。有網民就發現「狂迷」的IG帳戶「angeltkc」疑似為電影演員曾嘉晴,事件引起網民討論。

許廷鏗自今年3月離開華納唱片後,一直以自由身活動,日前終於在IG舉行直播宣布最新動向,包括自組新公司「自許紀錄」 、更將於10月7日推出新歌《佛系人生》。不過,在直播尾聲就突發小插曲,有一名網友「angeltkc」自稱明星:「我都係明星,唔係白撞,有晒證據!」,數臭Alfred「背女友偷食」、「搞大我個肚唔認數」。

「@angeltkc」又再斥責Alfred自言待Alfred公開兩人的戀情,讓事實呈現眼前。事後有傳媒就此爆料向許廷鏗查詢,Alfred直言已屢次遭到滋擾,表示不認識對方,強調「太無謂喇呢啲嘢」。

有網民就發現這位「狂迷」的IG帳戶「angeltkc」,疑似是電影《#PTGF出租女友》的女演員曾嘉晴,兩者擁有同名IG帳戶名稱,而女方事後亦發聲明,又向傳媒澄清「近日一直被騷擾」,強調自己只有兩個公開帳戶「angeltkc 」、「angeltkc.photo」,疑似是被冒認IG帳戶。

 

圖及來源:IG@許廷鏗、曾嘉晴

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓