【把關者們】黃智雯流產演技爆發崩潰聲嘶力竭 準媽媽虐心一句話自責爆喊技驚四座

文: 羅志宏
2021.10.06

由袁偉豪、黃智雯、王敏奕主演的TVB劇集《把關者們》開播以來,外界焦點一直放在擔演第一女主角、飾演Madam Kwan的黃智雯,與飾演Madam Wan的王敏奕身上,有指黃智雯的戲份不及第二女主角王敏奕出位,令不少網民戥黃智雯不值,有網民更直指無綫疑似再次借「女一」捧「女二」。



不過昨晚(5日),黃智雯終有發揮機會,劇情講述黃智雯發現BB胎死腹中,經歷女人最痛—小產,未能走出陰霾,情緒壓抑至聲嘶力竭,至發現BB房被清空後,她情緒失控尖叫大鬧「老公」袁偉豪,更一度演技爆發地說:「係我害死BB」、「係咪BB知道我唔鍾意佢,佢唔想我做佢媽咪」、「我真係好唔捨得個BB」、「你可唔可以叫佢返嚟」,盡顯痛失胎兒的悲痛,情緒層次逐級遞進,鏡頭虐心,令人動容。

此外,黃智雯與袁偉豪昨晚亦有一幕街頭虐心擁抱戲盡顯演技,痛失胎兒情緒失控後的她,聽到袁偉豪說了一句話「只要你OK,我就OK」後,即淚流如注,情感真摯自然,可謂技驚四座。

 

圖及來源:劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓