港隊「羽毛球一哥」伍家朗向女友求婚成功榮升準人夫 拍拖6年半8號風球之下Staycation求婚

文: 羅志宏
2021.10.10

港隊「羽毛球一哥」伍家朗在東京奧運後人氣大漲,深受大眾喜愛。日前,伍家朗就在IG社交平台上宣佈一個好消息,就是向拍拖6年半的女友求婚成功!伍家朗在IG撰寫長文,表達成為準人夫的求婚心路歷程,獲得大批圈中人和網民祝賀。

伍家朗選擇了2021年10月9日向拍拖6年半的女友求婚,怎料撞上了突如其來的8號風球「獅士山」,但亦無阻求婚一切順利!伍家朗事後寫長文分享踏入人生新階段的喜悅:「一齊左6年半終於都嚟到哩一日,今次可以話係最成功既surprise。竟然可以呃住你呃到儀式前一刻先開估,更加估唔到係我讀台詞讀到1999你都忍唔住喊左」。

伍家朗還表示「8號風球之下staycation求婚真係嚇到一額汗」,因為「一早plan定既野差啲因為個颱風而被破壞晒,好彩有女朋友既老死由頭到尾都咁上心,落心落力幫我策劃同籌備,仲有酒店、花店老闆娘、場地佈置同攝影師冒住打風既危險都幫我繼續將個儀式做到120分,令到女朋友非常之滿意」,仲搞笑稱「多謝友人喺黑雨底下專登返公司借出西裝俾我等我可以着到咁有型去求婚」,認真恭喜哂!


圖及來源:IG@伍家朗

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓