【膠戰S2】Edan呂爵安瞓身玩遊戲突襲除衫半裸騷肌 語出驚人派福利:「最緊要feel個波」

文: 羅志宏
2021.10.11

ViuTV遊戲節目《膠戰2》昨晚首播,鑒於第一輯反應熱烈,第二輯的製作預算明顯升級,而一班膠戰family成員都更落力玩遊戲。其中,「黑氣石」Edan呂爵安就在第一集突襲除衫半裸騷肌,而且語出驚人:「最緊要feel個波」!

Edan在《膠戰S2》第一集第二個遊戲裡,與女拍檔阿正落力演繹出「洗衣機」一詞,期間Edan就突襲除衫,半裸上身騷肌,露出結實胸肌,線條比之前明顯更加分明,果然健身有方。不過,當阿正將鏡頭拉近半裸的Edan時,Edan就怕醜狂遮!

Edan更在除衫前極速做了幾下掌上壓谷肌,為求上鏡更形突出。女拍檔阿正就在旁邊睇到眼甘甘,而Edan更讓阿正隔著上衣輕撫腹肌,大派福利,更語出驚人表示:「最緊要feel個波」,看來Edan對於自己操練的胸肌倍感自豪。

圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓