【全民造星4】女團版《前傳》主題曲MV取景地公開!走日系校園風格網民激讚:估唔到喺香港都拍到

文: 羅志宏
2021.10.12

ViuTV真人騷《全民造星IV》以女團為主題,新一輯節目將於11月1日晚上首播,日前就率先公開《全民造星IV》的主題曲《前傳》MV,更寫上為「2021夏の首部曲:造星の駅」,MV走日系校園風格,草地美景取景於香港獅子山公園棒球場,獲不少網民激讚:「估唔到喺香港都拍到」。

ViuTV的王牌選秀節目真人騷《全民造星》,來到第四季最新一季首次以女團為主題,全女班上陣拍攝主題曲《前傳》MV,更以日系校園風格呈現第四個版本的《前傳》。MV其實取景自香港位於黃大仙的獅子山公園棒球場,不乏草地美景,一眾女參賽者換上日系校園風的校服,化身JK學生的模樣,在廣闊的草地上熱舞。

不少網民見到歌曲描述為「首部曲」,就盛傳MV一共有三部曲的版本,而首部曲就以日系校園風格小試牛刀。MV出街後獲得不少好評,「真係拍得超靚,成個架構同畫面都好吸引,效果好正」、「色Tone、取景同取鏡都拍得好靚」、「青春感十足」、「估唔到喺香港都可以拍到呢種風格」,得到網民激讚。

 

圖及來源:MV截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓