《愛回家》Terry李偉健8號風球下屋企牆身狂滲水 睡床濕哂災情嚴重勁無奈:「水,全部都係水」

文: 羅志宏
2021.10.13

憑《愛‧回家之開心速遞》「Terry」一角為人熟悉的TVB藝人李偉健,近日接連飽受「獅子山」、「圓規」帶來的8號風球、黑雨的侵襲,屋企牆身狂滲水,不但浸濕窗台和家具,而且睡床濕哂,面對「災情」嚴重就勁無奈表示:「水,全部都係水」。

「獅子山」日前來勢洶洶,Terry李偉健的屋企已經外牆滲漏,狂入水,家中窗台、洗衣機桌上、牆身、屋頂、廚櫃都無一倖免,更在個人IG社交平台寫上:「水,全部都係水。#外牆滲漏、#黑雨、#8號風球、#水為財」,亦表示會找師傅進行灌漿程序,做好防水工程。

一波未平,一波又起。兩日前經歷過「獅子山」,昨日又到颱風「圓規」再掛8號風球襲港,Terry李偉健的屋企在未完成防水工程下,牆身繼續有滲漏的情況,Terry唯有「嚴陣以待,備戰中」,再分享幾張相片,展示在家中的滲水之苦,牆身被浸濕一大幅;為防雨水漏入,唯有用布和衣物塞在窗邊和牆腳。

面對屋企牆身狂滲水 ,Terry李偉健就幽了自己一默,表示:「當你睡醒發現床單濕透了,別怕,不是你在尿床⋯只是颱風來了,你的外牆正在滲漏⋯(咁我情願係尿床好過)」,不少《愛回家》的劇中拍檔和網民都紛紛留言安慰,其中「大小姐」林淑敏就笑稱:「不如買包尿片貼牆」;「舅父KC」亦安慰:「發夢啫,瞓醒冇事㗎啦」。

 

圖及來源:IG@李偉健

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓