【賭命夫妻】破格準備喪禮模擬另一半死去場面催淚 老公聽完遺言陰陽告白老婆瞓落棺材崩潰爆喊

文: 羅志宏
2021.10.29

ViuTV真人騷《賭命夫妻》播出接近尾聲,5對夫妻接受了一連串的驚喜任務和遊戲後,最新一集迎來最催淚的一刻,製作組以「為另一半準備告別禮」為主題,為每對夫妻破格準備了模擬喪禮,營造另一半死去的效果,場面極度逼真。而其中一對,老公Dennis聽完老婆Teris的遺言,「陰陽相隔」仍公開告白,瞓咗落棺材的老婆Teris都聽到崩潰爆喊!

最新一集以「為另一半準備告別禮」為主題,為夫妻破格準備模擬喪禮,營造出老婆已經死去、離開人世的場面。其中一對的老公Dennis在喪禮上公開告白:「遇上咗你,我終於想安定落嚟。我好努力咁去畀安全感你」,表示兩人由共患難到共富貴,「你想要嘅嘢,我都會盡力去畀你」。去到這一刻,瞓咗落棺材的老婆Teris已經聽到流哂眼淚。

老公Dennis自己都講到一度哽咽:「老婆你都改變咗我好多嘢,你令我明白到有時候不需要過於理性」,Dennis更在喪禮上懺悔自己的壞脾氣:「後悔當初沒有讓你多一點」,更講到以前老婆Teris每晚瞓覺都要枕著Dennis的手臂,但Dennis就心諗點解要阻住我瞓。

直到這幾個「老婆死去」的晚上,Dennis才開始懷念Teris的小鳥依人,更告白:「我會一直掛住你」,搞到老婆Teris闔埋眼都聽到爆喊。

而老婆Teris在「死前」亦準備了遺言給老公Dennis,第一句話「我好感恩個更可以畀我遇到你」已搞到Dennis喊咗出嚟,Teris真情告白:「很感激在最無助的時候遇上你」、「我可以成為你嘅太太,我覺得自己真係好幸福,」聽到一向大男人的Dennis眼淚係咁流。

Teris更在遺言裡再三叮囑:「我希望你會好好照顧自己,以後甚至永遠,由呢一刻開始我就要離開你啦」,Dennis去到呢一刻就已經,只可惜只夠力啜泣,場面極其催淚。


圖及截圖:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓