41歲林峯罕有中間分界新髮型被指有違和感似假髮 嚇親網民:靚仔chok樣都hold唔住

文: 羅志宏
2021.11.02

現年41歲的林峯,近年工作重心放在大陸,最近就有新劇《星辰大海》出街,劇中飾演一名商界才俊富二代,講述由90年代至今奮鬥的商戰故事。不過,林峯在劇集出場時的中間分界新髮型,就被指勁有違和感似足假髮,惹來不少網民熱烈討論。

林峯的大陸時裝新劇《星辰大海》日前正式首播,劇中繼續保持一貫靚仔chok樣特色,但就離奇地以中間分界的髮型登場,相當衝擊視覺。不少觀眾睇到都大吃一驚,表示林峯的新髮型勁有違和感,而且似足一個年代感極重的假髮,引來不少負評指:「林峯靚仔樣都hold唔住」!

劇集出街後,林峯亦在社交平台微博上自嘲這一個中間分界的髮型:「急求一個新髮型!在線等!」 不少網民就紛紛改圖,為林峯換上新髮型,又五顏六色,又有爆炸頭。林峯更搞笑地回應:「大家再也不用擔心我的髮型了」。其實隨著劇情發展,林峯90年代的中間分界將會變回靚仔髮型。

林峯自從於2019年10月被爆出結婚的消息,與大陸模特兒張馨月結為夫妻,林峯榮登人父後使佬味漸濃,更添幾分成熟男人味,一副靚仔chok樣仍keep得相當好。

 

圖及來源:微博@林峯


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!