【野外步出2】江嘉敏三點式谷胸上陣瀡滑梯驚現肚腩 晒身材兼挑逗攝影師:俾你摸下我心跳

文: 羅志宏
2021.11.03

兩間電視台最近展開綜藝節目大戰搶收視, TVB在J2台以《野外步出2》迎戰,主持方紹聰(奶仔)在第一集請來女藝人江嘉敏、黃美棋擔任嘉賓,去到元朗水上樂園大玩待玩。節目中,江嘉敏以三點式造型登場,谷胸上陣瀡滑梯,腰間卻不時驚現腩肉,引來不少網民討論。

第一集節目中挑戰多個水上設施,包括百米滑道、高拋滑梯等,江嘉敏雖然大方展露身材,但膽量絕對不大,更玩滑梯玩到扁晒咀。江嘉敏爬上巨型滑梯時,先話自己非常緊張,要定定驚!

江嘉敏更出言挑逗男性攝影師:「如果cam man你係女仔就好啦,俾你摸下我心跳啦」,攝影師聞言就作狀作狀向江嘉敏伸手;江嘉敏繼而就掩着心口一手推開。

江嘉敏以白色三點式造型谷胸登場,但就以絲巾綁腰,遮着腰間的鬼祟腩肉,不時仍會忙著提高綁腰間的絲巾。

其實近一年來,有關江嘉敏體型的新聞不斷,在今年年初的台慶頒獎禮,江嘉敏打扮失手就難掩發福的身材。江嘉敏亦多次自嘲自己肥胖,不過就不時都會在社交平台IG上分享靚靚做運動打卡相,展現身段。


 

 

圖及來源:《野外步出2》、IG@江嘉敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓