全民造星4|45歲梁祖堯著超短褲紅色高踭鞋搶鏡過參賽者 一個暖心原因不讓女團專利一齊晒腿

文: 羅志宏
2021.12.01

ViuTV選秀真人騷《全民造星IV》正進行40強進30強的晉級賽,有眼利的觀眾就發現身在後台看表演的B組導師梁祖堯就意外超搶鏡。梁祖堯穿上超短褲和紅色高踭鞋,在鏡頭前不加遮掩,甚至搶鏡過一眾參賽者。但原來梁祖堯是因為一個暖心原因,才齊齊晒腿!

梁祖堯以一身黑色造型亮相,在後台觀看各組演出,而他穿上的一鮮紅色高踭鞋就意外超級搶鏡,更會著住走出去安慰落敗的組別,一樣健步如飛。而梁祖堯亦在IG個人社交平台道明著高踭鞋的原因:「找數」。

梁祖堯就話馬欣是一個高跟鞋舞老師,叫她幫手教所有女仔著高踭鞋,仲幫大家買咗每人一對高踭鞋,才知因為原來好多女仔都冇高踭鞋,而一眾女生還訂多了一對送給梁祖堯:「話我都要同佢地一齊學,梗係好啦!作為演員無論如何多個技能都係好!比賽嗰日你要着啊!」於是,梁祖堯就找數全程著住對高踭鞋。

 

圖及來源:節目截圖、IG@梁祖堯

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓