DEE式幽默 道盡打工仔心酸

文: a.Ki
2021.12.03

相信唔少人自阿Dee(何啟華)參選「造星」節目時,已非常欣賞他。他當年自編自導自演獨腳戲,連要求甚高的評判卓韻芝都對他讚口不絕。即使Error成軍後,阿Dee亦多次在訪問提及未來是想成為影帝。

每次見到阿Dee出現,就預咗會有好多笑料!

阿Dee今次會在片中飾演送水阿叔。

如果一路有留意開阿Dee的創作,都會覺得他是一個搞笑、幽默的演員。但有否留意,所有幽默的劇本經過阿Dee的演繹,都會帶有黑色幽默,像在苦中作樂,而他的演技往往會令一個劇本升「華」。

以阿Dee今次接拍的微電影廣告為例,夥拍姜Man、強尼兩位咁有魅力的男藝人,他的演出卻毫不遜色,送水阿叔搖身一變去見工,以黑色幽默道盡打工仔心酸,為氹老闆歡心出盡奶力,仲做埋姜濤粉絲?為咗份工,可以去到幾盡?可能第一次睇覺得演技跨張,再睇卻有種莫名的心酸感。唔通呢啲就係演技派?

資料來源:MSD YouTube Channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓